torsdag 16 december 2010

Sonic Adventure MFCE

Nu ska jag berätta om Mina First Chao Ever jag gjorde i Chao trädgården.
 Det hela började med att jag var Uttråkad, Så jag satte igång Dreamcastet, Stoppade in Sonic Adventure och spelade.
 Jag som nyss hade klarat, Emerald Coast, Hade lite smådjur från robotarna jag tog.
 Jag gav en Utter och Några Sälar till min Chao. Och den Utvecklades!

 Jag gick sen till VMU stället, Men jag hade ju inget VMU då xD
 Min Chao har kalas. :3

 Det var inte försent för att visa att han är en Swimming-Type Chao.
 *omnomnom*

 OH NEJ! Jag råkades göra Spin-Attack på min Chao när jag skulle plocka upp den. Så den dog... Iallafall VAD JAG TRODDE, igentligen Utvecklades sen till....
 En SPECIELL CHAO!
 Se så cool...LOL!
 Den hette Sharky, Eller Lemon.







Hejdå.... Jag sätter in det Här på DC bloggen för att det är Spel -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar